Thursday, September 27, 2007

tag bUlan pOse

Wahai Encik Tariq Affendi Yahya Osman..hehe..inilah jawapan kepada tagmu itu.

Soalan 1

Sejak bila anda mula berpuasa penuh??

emm..igt2 lupe laa tp rsnye mase Darjah 2..kire2 nyer 8 tahun la tuh.


Soalan 2
Pernahkah anda ponteng puasa dan apakah alasannya??

tak penah pom lps dah pandai puase penuh..err..terlupa tu ade la jugok..hehe pastu x pose trus satu hari..aci dop??


Soalan 3
Adakah anda pernah bermain bunga api dan mercun??

Biase la tuh nak merryah le katakan…tapi aku berani main bunge api jer..hehe sebenornye aku ni penakut dgn mercun. Fobia le tgk dlm tv org putus jari la..bute la..ish3



Soalan 4
Juadah apakah menjadi kegemaran anda sewaktu berbuka??

Hmm…very der punye soalan. Bykkk le feveret aku tapi setelah disaring semua jawapan tuh..aku wase paling tepat mestilah kuih serikaya made by my mom not the tunjuk2 one. Sila rujuk pic entry sebelumnyer….hihihi



Soalan 5
Lagu raya manakah yang anda suka??

Hmm…ni pun very der..ahaks. anyway mestilah lagu2 yg merryah gtu & lagu wajib Ahmad Jais..hehe antaranya

“indahnya sungguh di hari Raya..ramailah orang bersuka ria..adikku manis cantik bergaya bolehkah abang ikut bersama..”

"selamat hari raya aidilfitri mulia..ampun maaf dipinta mencuci hening dosa..."


Soalan 6
Tahun ini anda beraya di mana??

Of kos umah mak ayah aku & of kos juge umah nenek mertua aku (papa ank yatim..huhu).



Soalan 7
Pernahkah anda bertugas di hari raya??

Tak penah & tak ingin..hehehe



Soalan 8
Apakah kenangan paling manis di hari raya??

Semua hari raya tuh manis pada aku…walaupun ade tahun2 tu terpaksa beraya dalam banjero..huhu tetaplah manis jua.

nak tag sape yek?? x payah la kut eh...hihi

1 comment: