Tuesday, September 11, 2007

8 randOm facts/habits abOut ME

Aku kene tag lagik...kali ni oleh Dina..sori lmbt..bz laa..hihi. hmm kalo psl habits atau fakta berkenaan dgn diri aku nih byk gak le yg i dah expose kat cni kan..ahaks. oklah kita tgk lg 8..


Here are the rules :



1. Each blogger must post these rules

2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves


3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.


4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged and to read ur blog.





1. berkemas hanya bila dah semak tahap kritikal..hehe. cakap ler aku ni ape pon tp mmg gitu ler peel aku. kalo baju tuh aku basuh untuk seminggu pastu ntah bile time aku rajin tahap gaban baru aku lipat..huhu tp x ler aku menyempahkan merata-rata, aku buh dlm bakul yek. pastu atas meja keje aku pon mesti dah bertimbun dulu dgn fail, kertas, buku or ape2...dah sampai tahap aku menyampah tgk...hehe aku kemas ler. tapi bile mood rajin aku dah mari...abis la licin aku kerjainn.

2. susun barang especially pakaian & tudung ikut tema. aku rase ramai org ade habit mcm aku nii kan. kalo jemur baju mesti ikut jenis...seluar dgn seluar..t-shirt dgn t-shirt...bla..bla..bla. samalah dgn brg2 lain. kalo susun tudung mesti ikut range kaler dia...hehe. kalo tak mmg tak puas ati punye. kalo susun baju kurung mesti dgn baju kurung gak...samelah dgn lain2.

3. suke kumpul majalah Mingguan Wanita...sbb sy ni suke membaca..ahaks. sebenornye aku ni tak beli versi everyweek tuu tp aku tgk isi kandungan dia ape dulu or plg penting cover depannye sape..skrg koleksi ni ade dlm lemari di opis nii & selalu gak akak cleaner dtg pinjam dgn aku..x perlah as long as x ilang ke mane kan..

4. kalo bab shopping ni aku kurang arif tang nak tawar menawar rege barang...mmg aku serender ler. papa lagi pandai drpd aku. kalo aku nih setakat org bg kurang sehinggit pon aku dah kira ok..walaupun pada org lain still mahal lagi. sebab tu kalo nak p jalan2 Pasar Payang ker Pasar siti Khadijah ker Rantau Panjang ker...aku mesti pegi dgn org lain, x pun dgn papa..sbb aku x reti nak menawar/bargain rege barang ler.

5. beli ubat gigi jenama Darlie shj...sbbnye aku kan suke kaler ijau..hihihi very der setia gtu. ntah ler mmg x leh gi dgn jenis lain. ade orang kate same jer..hmm tapi pada aku ade bezanya tuu. berus gigi pon always la kaler ijau walaupun tukar2 jenama or tukar2 peseng tetaplah kaler the ijau one..huhu.

...okeh 5 dulu ekk..lagi 3 utang dulu..hehe sok luse bayor

No comments: