Thursday, February 22, 2007

Printer baru


sengal tol tajuk entry kan..psl printer br pon nak jom heboh. ape2 laa...ni kan blog aku punye suke. alkisahnyer printer HP yg aku pakai dari memula masuk keje kat cni dah condemm..org pon kalo dah sampai masa dia same gak kan...nak kene recharge balik bateri2 tuh. sebenornye dr ujung thn lepas dah kondemnyer, aku igt lps tuko toner baru dia okey..rupenye mmg dah nak KO nasib nko la labu. bile tanya kat pihak yg berkenaan...katenye x dak pitih lg nak bekki. alaaaaa lagi satu aku tau la, semenjak aku tuko unit lain ni ssh skit la nak berurusan dgn unit lame...iyelah siapalah kite nii *bagaikan melukut di tepi gantang ..begitulah aku..ops matilaa feeling Aishah versi slim skit.

soooooooooo smlm aku pon merungut lagi kat ex-klik aku in the old unit. so my ex-bos pon dah kuar titah perintah semalam, arini aku dapat printer ganti laaa. mmg printer baru nih tp model Samsung...aku suke HP..hehehe kekwat lagi tuu. printer ni pon sbb x de org pakai, jadik model jer kat bilik meeting tuh. baik bg kat aku nih..kannnnnnnnn.

arini printer ini telah dirasmikan dengan borang claim ke KB & yg penting laporan SKT shbt aku yg skrg ni tgh membina badan di pejabat baru kat KL. takper lah kan tolong kwn skali-skaler...bile lg kite nak kwn dgn PTD kannnnnnnnn...dok gtu encik fendiosman, ahaks.

itulah sajer acara merapuing ari ini...inilah cara aku nak release tensi psl awl mac ni aku kene amik PTK daaa...arghhh aku ni dah ready ke belom nii. kene ready gina...kau kan nak jadi a Better Man.

No comments: