Tuesday, February 20, 2007

Entry KB


Mlm hari Valentine tuh...kami 3 branak bertolak ke KB lps maghrib, haku & baby cam biase ler kije kite org membuta jerk..hehehe. sedar2 dah sempadan ganu-kelate, papa ajak mkn psl dia lapo sgt dah, dlm kete mkn kacang jerk. haku order my feveret dish mlm2 iaitu kuihtiow goreng x pedas becoz perut aku mmg x thn mkn pedas. so after we eat, we continue our journey to KB..the destination is New Pacific Hotel. ok gok seposeng otel nih.

sampai2 dah dkt 1 pagi daa, check-in, dapat bilik tingkat 8...fuh gayattt. masuk bilik jer sblm kene serang dgn 2 hero tuh aku amik pic dulu...hehehe. romantik la jugok bilik nii...seswai utk honeymoon & membuta. tp dlm penat2 & sleepy kene iron baju dulu takut esoknya kelam kabut nak p wat keje. adoii ler nape la aku ni rajin sgt bwk baju batik...sshnye nak iron weh. spoil mood betul ler p keje 15 aribulan kannnnnnnnnnn.

gamba2 dpn otel tuh aku amik on the way balik, dah kul 5 lbh arr ms tuh. nasib baik x ujan becoz pagi2 tuh mmg ujan lebat gilerrr...before chow dr KB sempat la p pasar besar, beli beras...hehe. hajat ati nak beli tudung, tp tgk pesen lame jer..ahaks tp sempat gak la beli kain dlm pada x minat tuh. then p mkn mc D psl baby duk merengek nak happy meal. pastu trus blk kg, jumpe mummy & deddy...yeahh.










* ahaks td meronda-ronda kat blOg ANNN & terjumpe quote nih...hehe sabo je lahh. MEN NEVER GROW UP. They just grow OLD. :)

4 comments:

goboklama said...

GM pi kelate kor? kita baru balik,hai jem giler jln2 kat Msia nih. Hajat nak gi Ganu x kesampaian juga,insyallah akan datang jua harinya..

GM x masuk pertandingan "kerana perbuatanmu Malaysia" ke? Hantarlah apa2 saja.

gina marna said...

pi Kelate berkerja la Qist.. pastu blk kg jap...mmg jem giler ah kan. sbbnyer kete skrg senang sgt nak dpt. mai la ganu..before tu kite kontek2 la okey..hehe

nak masuk camne tuh?? nak anta ape yek.

zyrin said...

owh, dok kat new pacific hotel, ye? rin sangat suka hotel purple tuh. ;)

gina marna said...

hai zyrin...yeke suke?
mmg bes pon kan...ehehe