Sunday, February 4, 2007

DraMa Radio GM 90.35fm : (Sambungan...) CINTA SEORANG WARGA KERTU

Unsangkerable, setelah berkawan sepurnama dua barulah diketahui rupa-rupanya si Fendi iteww seorang ‘sasterawan negara’ yg hangatlah juge. Oleh itu, si heroin kita Zetty ini berasa tidak salah untuk berkawan dgn si Fendi iteww kerana dia juga berminat untuk menjadi seorang penulis, sekurang-kurangnye menulis pantun 4 kerat…huahauahaua kut-kut la dapat kiranya si Fendi iteww memberi tunjuk ajar padanya.

Babak 4 : Adegan bermula di medan chatting Yahoo messenger, dan berakhir dgn panggilan rindu..auww daripada Fendi di petang yang nyaman dengan penghawa dingin YORK…hehe.

Fendi_sepi : cak!! x lik lg? dah kul 5 nii

Zai80 : lmbt sket, byk keje nii

Fendi_sepi : wah rajin u ni yer

Zai80 : x juge…dah keje kite kan

Fendi_sepi : iyelah

Fendi_sepi : so…I x kaco u ke nii

Zai80 : x per…kaco laa

Fendi_sepi : hehehe

Zai80 : awk pun blk lmbt kerr

Fendi_sepi : saje…nak chat dgn u

Zai80 : erkk…iyeke

Fendi_sepi : iye la syg…rindu nii

Zai80 : hmmmm

Fendi_sepi : so mcm mane? Dah ade idea nak menulis ke

Zai80 : belom lg laa…x tau nak tulis ape

Fendi_sepi : alaa u mule la dgn sajak yg pendek2 dulu

Fendi_sepi : I pun camtu gak dulu

Zai80 : awk lain…ade talent

Zai80 : sy nii angan2 je lbh…hehe

Fendi_sepi : ehh…I tau u berbakat

Fendi_sepi : cara u sembang pun I dah tau

Zai80 : hahaha..iyelah tu cik fendi oiiii

Fendi_sepi : btol ni syg

Zai80 : so skrg ni projek ape?

Fendi_sepi : biase2 je…wat sajak skit & resensi

Zai80 : oooooooo

Fendi_sepi : emm u suke lagu camne yer?

Zai80 : sy sume genre blh masuk…jgn underground dah

Fendi_sepi : huh…bhs u tu tinggi la syg

Fendi_sepi : sbb tu I kate u ni berbakat

Zai80 : ehh mane ade…biase jer ah

Fendi_sepi : btol..serius I ckp ni

Zai80 : emmmm

Fendi_sepi : eh u nii..aritu kan dah ckp jgn wat gtu seram I

Fendi_sepi : hehe

Zai80 : hmm mcm2 la awk nii

Fendi_sepi : u bz sgt ke?

Zai80 : x sgt tgh siapkan surat2 nii…esok bos nak

Fendi_sepi : ooooo gtu

Fendi_sepi : leh kol u kejap x? I rindu la syg

Zai80 : err…rindu ape lak ni

Fendi_sepi : rindu u la syg...i kol yek

Zai80 : hmm suke ati lah

Fendi_sepi : tq

…………………................dan Fendi pon mendail nombor telefon si Zetty iteww. Kring... kringggg...

“hello”

“hello syg…lega blh dgr suara u” .....uiks cam berubat lak suara aku

“ade-ade ajelah awk ni Fendi” .....ckp je la ko dah gatal

“betul syg. Kalo blh tiap2 hari nak dgr suara u” .....mcm ler aku ni x de keje lain, nak layan ko jer

“pandai la awk”

“u tau tak…suara u ni blh buat lelaki lemah tau..ckp lama-lama blh jatuh cinta..hehe” ....dah ko mmg spesis lemah…bkn salah aku

“iyelah tuu. Org ckp kalo dah suka tu bau taik pun wangi kan..” .....hamik kooo

“hahaha…u kenakan I yer” .....dah hakikat kan…ngaku jelahh

“sape mkn nasik dialah kenyang…haha” .....nasib ko la labuuu

“hehehe…nakal la u ni. Itu yg buat I tambah rindu tuu” .....erkk..ape-ape aje laa

“hmm..”

“oklah syg. Sori ganggu u…u buatlah keje tu, I dah nak balik ni. Dah terubat pun rindu dgr suara u yang menggoda tuuu…hehehe” .......cess…sape goda sape niii

“hmm…takper, tak kisah pon” ..................eeeeee ayat best actress award tuh

“ok syg. Lain kali yek…miss u. byeeeeeeee” .......byk le ko punye lain kali

“okeh. Bye” ......adoiii..lps satu bala

……………………………………………………………………..................si Zetty iteww pun meneruskan kerjanya. Masihkah panjang cerita ini? Adakah Fendi akan membuat sesuatu yg di luar jangka?? Adakah? Adakah?...hehe berapa byk adakah daaaa...sampai di cni dulu, sy dee j anda mrs. Gina marna..muah..babaiiiiiiiii

2 comments:

goboklama said...

soalan : siapakah warga kertu itewww???...

gina marna said...

ahaks...misterii nusantara.

nama sebenar tlh dirahsiakan kerana tdk ingin menyinggung mana2 pihak yg berkenaan..ampunn kisah benar gtu.