Wednesday, January 3, 2007

Tahun Baru...Blog baru

heppi new year...tahun 2007 suda dtgs.

geramnyer jiwe dan bakul aku wehh...nape la paler otak aku x leh skit pun nak igt password aku nii. ni le kaedahnyer, kene wat blog baru nak melepas perasaan. blogku yg lama itu akan kukuburkan tanpa batu api, batu nisan & jerawat batu. biar ia pergi membawa hatiku yg luka...arghhh. tapi takpa...aku suke!

soooooooo sempena tahun baru, berblog baru pun ok gak kot. lagi pun internet mmg giler semenjak 2 menjak nii. syoknyer leh merapu kembali dlm arena blog ini...aku suke!

rasa cam org baru lak di dunia baru...hehehe baru ker. so tanpa membuang masa lagi aku nak mulakan resolusi tahun baru aku iaitewww....RAJIN2LAH MENGANGKAT BONTOT DAN PERGI BUAT KERJA YG PATUT. JGN DUK MKN GAJI BUTE!! hehehe...aku sukeeeeee sgt.

No comments: