Thursday, January 4, 2007

cek dpt cek...hehehe

aku sukeeeeeee....hehehe

iyolah weii tgh2 sengkek slps raye nii aku dpt cek sekepings...fuhh rase lega yg amats. walaupun x ler sebyk mane pon tp bole laaa. itulah usaha aku p keje outstations d KB arituhs (sume dah citer dlm blog lame...rs rinduuu plakk).

cek dpt doh tp ot lom masuk lagi. dah berbulan-bulan niii...hari2 aku masuk mebenk2u nak skodeng pitihs pon....x masuk2 lagi. adoiii lar. jgnlah kau mendera aku begini wahai org kewangan. tau la aku ni hy melukut di tepi opis ini, jgnlah nak membawang putihkan aku lagi. aku ade anak yg harus disusu lembukan jugak.

dgn duit yg x seberapa tu bole la aku beli mcm2 ...hehe ade ati lagi nak shopping. alamak lupe lok, resolusi tahun baru aku pun termasuk, meminimakan penggunaan RM ke tahap maksimum.

huhuhu...aku suke

No comments: