Sunday, January 7, 2007

Cek dpt cek lagi

aku sukeeeeeeee...hehe tp suke skit jer. dpt cek lagi arini ghupenye aku. ceiss apeda org kewangan nii, biase masuk eft dlm meybenk jerk. ni pehal pakai cek segala plak nii. kompius aku ler..agak2 ade org nak hijack aku ker ahh (erkk letak ayat suke2 ati je).

ape2 pon...aku suke. sebabnye leh byr utangs...hahaha suspens jer kan. igtkan dpt pitih nok belanja sakan, rupenye nak byr utang. hahaha sakit tayyar nguhhh. anyway bukankah membyr utang itu wajib. nak jer aku gi kate gtu gok pd mereke2 itu yg x byr2 lg utang aku. tapi x sampai ati ler pulok...walaupun aku ni keturunan pendekar (betol niii x tipu maa) tapi lom pernah aku tunjuk keheroinan aku lg di khalayak ramai. takper la kan..kalo dia igt byr la, kalo ilang ingatann ape aku leh buat... last2 aku halalkan ajer kut. bukan utang ribu-ribuan or juta-jutaan pon & aku bukan ah long pakai bunge segala.

dah2 tu psl utang..kang tersedak org tgh mengkedarah kekgih. haha suke punyer psl...2 kali hapdate blog sehari nih. fuhh dasat gak thn nii...padehal tgh goyang bontot mls nak wat keje wehh. adoii laaa..ade paper nak kene bentang akhir bulan ni plak. mcm la aku ni pandai sgt bos wehh.

ape-ape hal pon...hari ni aku tetap SUKEEEEEEEEEEE

No comments: