Thursday, January 11, 2007

Huhuhu...


Entry hari ini adalah entry yg penuh dgn kesedihan, kesayuan, kesayuran, kegedikan serta penuh keinsafan...erkk insaf2. mano aku x sedihnyer, doc suspek aku ni maybe ade batuan karangs...igt dlm laut je ke ade batu karangs gina, itu dlm pundi kenc & buah pinggeng juge adee. oklah maybe salah aku la sbb wat dunno je bile sakit...emm sebenonye aku sgtlah x perasan, sbb igt sakit pinggang cam biase sbb periodlah katakan. pastu bile dah kenc pun sakit, rsnye ade sumthing wrong ler. debbor ser nak p chek...al maklum la penakut dgn doc, dgn ubat dr kecik lagi. neway...stlh p klinik, doc ckp maybe ade bt krg plak...uwaaaaaa takuttt. tp x leh sahkan lagi becoz aku br lps period..ermmm kene ty DBI nii.

setelah di chek bagai...emm kene tumbuk lagi kat pinggang lagi u. doc bg 4 jenis ubat (spt gamba di bwh) n he said aku kene p check urin 2 weeks before my next period...hmmm lagi tamboh debbor aku wehh. apakah keputusan itu nanti...n dia ckp kene minum ayaq byk2, minum air bali tanpa gula lagi...x larat mak nak kenc acap2 wehh. aiyooo

byknyer ubatans...



bwk bekal air bali lg u..

So kaedahnye skrg ni aku kene byk minum air...hmm dah tau sakit ni cam x lalu mkn plakk...huhuhu

No comments: