Monday, March 15, 2010

sUdah ler pEnat...kEna rOmpak plak tUh

Apesal tiap kali barang kite kene curi or diambik org mesti org2 keliling kite cakap ayat standard ini "Sabarlah/takpelah dah bukan rezeki kita. Rezeki orang tuu"

huhuhu...kalo gtu ramai la boleh jadi pencuri yek sbb rezeki ada di mana-mana termasuk orang lain punyer....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ini tidak adil.

Malas nak pk doh...rs kosong je paler otak neh. ermmm henpon kesayangan tu yg paling penting....huhu byk video anak2 kesayangan yg ada dlm tuuu. iskkk...sedih wehhh.

fyi....kejadian berlaku di rumah benglo sewaan di Jalan Kamaruddin, Kuale terengganu.

4 comments:

@juera said...
This comment has been removed by the author.
@juera said...

sabarlah..mngis air mata darah pon x guna dah <-- lain skit ayat ni x sma mcm di atas..hehe

emm..ade hikmah i demam u n x pg kole ganu bru2 ni..rupanya OMG..sabo aje la kak..^_^

gina marna said...

hehehe...yer lah tgh sabo nii...ade hikmahnyer...hikmahnyer leh beli enpon baruuuuu...yeayyy :)

tulah psl....sib baek adik demam kan.

~aSHa~ said...

eh tak pasn ada entry pasal rompakan tu..

ada hikmah tuk tuannye kot..nak dpt blakberi kot...

ok tak ayat..lagi jauh kan...

lepas ni kita bayar zakat sama2 ek..bawak berkat