Sunday, March 28, 2010

maiN wayaNg

Hiks...ini bukan main wayang kulit or wayang gambo yekkk...ini perkataan baru kuor panas2 dalam mitim kami arinih...ahaks akak yg jd SU ni memang pening nak tulis minit ler kalo ade perkataan yg tersirat lagi kebabom mcm gini. dahtu dia suh nyer kite fhm2 sendiri ler interpret sendiri ler....ape ke hal wehhh...igt akak ni magician ke hape...opssssss. sape yg cakap main wayang nih?? huhu bos aku lerrr...dia tuju kat sape i kenot pasti tp mcm aku tau sape itu...hehehe. sekarang kat opis aku bukan cuaca kat luor je panas....dalam ati pun ade panassssssssssss juga...ahaks kite tengok siapa yang kena bak kate Berahim Pendek dlm citer Ali Baba buje Lapok...hihihi.

dahhhhh....malas nak menambahkan dose dgn umpatan yg sgt berhemah ini. PEACE NO WAR plezzzzzzzzz

7 comments:

TokNabe said...

huhu.. buat wayang lagi susah woo :)

~aSHa~ said...

pssttt pasal sape kak? adakah pasal....org serumah ku?

main wayang mcmane?

@juera said...

main wayang mnde plok ni kak oiii??panas sokmo kt opis kita nih..kt luor doh la panas..dalam pon panas jugak..ishx3..sape tu main wayang??bisik skit meh..hehehe

gina marna said...

Tok ~ hehehe buat wayang susahhhhh sgt kan

Sha ~ plis dun speculate...ahaks bkn org serumahmu....tp dkt2 juge dgn rumahmu...huhuhu mati lerrr gosip jiran tetangga gtu

adik mai ~ nanti kite jumpe kite bisik okehhh :)

@juera said...

org tu tgl kt umah kak sha ekk..jeng jeng jeng..siapakah itu??famouskah ia??jom kita TERJAH MENERJAH..miahahaha..panas wei panas ngalahkn MELODI..hehe

~aSHa~ said...

ye kita buat team terjah okeh

gina marna said...

adik2ku....ahaks....moh le terjah tp yg pasti bukan terjah terjah di rumah asha....okey :)