Tuesday, December 15, 2009

kE fiNal akhirnyaa...yeahhh

pic credit to www.bharian.com.my

Adus semalam mcm nak luruh rs jantung tgk Malaysia vs Laos...tensen2...sampai abe Chah tanya aku, "mama tensen tu mende?" huhu x reti mama nak jawab anok weiii. Aku ni mmg la patriotik (almaklum lahir bulan Disember kannn) , kalao ape2 kes yg buat semangat patriotik aku naik cam lawan sukan ker mmg aku x tahan beb..ahaks. Macam kes Jalur Gemilang kene bakor dulu laaa....eiiii geram tahap bagan rsnye tp x tahu nak wat ape kan..





Papa mmg x minat bola ...English Premier Cup ker Europian ker hatta Liga Malaysia pun dia x herannyer..kaki bangku kot laki aku nii...hhuhuu. Aku plak sbb ramai abg yg gile bola, rsnye aku lbh tau psl bola drpd papa..yer ahh kalo x silap aku ms thn 1998, siap berjaga dlm bilik tv kat kolej nak tgk World Cup...ish3 kenangan sungguh le.





Paling best dia duk kutuk Malaysia mesti kalah punye, berat batu ler, mkn nasik lemok ler...hahaha sakit nguhh. Aku geram nih terus cakap "kalo Malaysia menang papa kene belanja mkn esok, kalo Laos menang mama belanja ok"... Mule2 tu mmg mcm x brp nak yakin gak sbb dulu kita penah kalah dgn Laos nih...itu yg aku tensen tp tgk gaya main dgn semangat Rimau Malaya tuh, teruss aku pk MALAYSIA BOLEH! hua..hua..hua berbaloiiiiiiiiii malam ni ade org belanja makan wehhhhh...yeayyy cuti masak ler aku :)

3 comments:

~aSHa~ said...

uish terbalik pulops...ehehehe

selalu lelaki suka bola...terbalik terbalik....ehehee..meh la kita tuko cik abe...ahahahahaha

ada kena hempuk bertubi2 ni kang kalo ada sesape terbaca statement di atas...muahahahaha...

gina marna said...

muahahaha...jangannnnnnnnnnnn...kang nangis x berlagu puloks...hehe

ismimaizura said...

kaki bola upenye..hik3..ingt org laki je ske..

MALAYSIA BOLEH!!!yeahh!!