Monday, December 14, 2009

Jem?...

Rase mcm jem jek paler otak nii...nape ekk. kes banyak sgt bace kamus kot...hahaha harapan RM10k tu weiii kene la menelaah sesungguh jiwe rage. Ade ser lagi kes yg parah, sbb main Farmville kot sampai jem paler...ngeh3 payah tol dang giler ke bende nih. pinor mate main game...ahaks sgt2 la tidak digalakkan anak-anak bwh umo main. yang doh terlebih umo pun sebenornye x digalakkan jugok...keh3 bahyerrrrr kang pendek umo..opssssssss soriii.

Hmm citer psl pendek umo..sbnrnye aku baru kehilangan sorang pok sedara sblh ayah aku atau lbh mesra dipanggil Ayoh Ngoh Jeng..huhu seswai ngan tajuk jem. Allahyarham Ayoh Ngoh ni mmg terel & powel (huruf R ganti dgn L sbb...). Betapa powel nyerr sampai berita dia meninggal pon masuk paper arus perdana (ayat TV1..huhu). Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh nyer dan ditempatkan di kalangan orang yang solihin...aminnn.

Ade ser lagi psl jem @ traffic jam...ish3 masa cuti raye arituh kemamang nih bukan main jemmmm lagi wehh dari bandor sampailah hala ke pelabuhan. Mmg sgt tensi la aku mase tuuu, dah le kete jalan cam kure2 anok lak nangis..hmm pastu jem lagi kat kawasan bahye di Kijal, tau sbb per bahye? sebab dia letak label kat situ "AWAS....Lemang.." hehehe bahye la sangat. blk dr beraya pun jem gtu jugok...perghh parah sungguh tahun nii. Anyway jalan ke pelabuhan tuh mmg jengggg sokmo laaa, especially awal pagi org gi kije dgn ptg lps kul 5 tuh...pehh tahap jem paling jenggggg skali dlm kemamang ni arrr..huhu.






Ade jugok kes jem yg sedak...kih3 byk laaa yg sedaknyer, paling aku suke jem stoberi la...hahahaha best2.

pic from Smuckers Online Store

4 comments:

~aSHa~ said...

lupa plops bawak gambo arwah tu...dia mmg power root tul ar..leh jadi duta power root patutnye aritu...

@juera said...

alow..alow..pe bnda rm10k tu..hik2..nyebok jerk kn..lantak p la..bisik2 la skit..huhu

gina marna said...

asha ~ tulah psl...patutnye pak sedara ai jd duta kan...ngeh3.


adik mai ~ kang kite bisik time praktis koir sok2 yek...hehehe

@juera said...

promis ye akak..(smbil berangan2 nih..)huhu...