Monday, July 16, 2007

PTK

huhuhu...arini dpt result PTK...sgtlah sedihnyer. nampaknyer kene ikut jejak langkah my frens ler yg duk p mengulang. aku baru amik skali ni..mcm malas jer nak ngulang doh..aci dok ahh. sebenornye malas nok menelaah weyy..byk lagi bende nok wat..kan..kan...mcm ler bz benor. aritu pon gi exam ptk mcm dok prepare jer..org lain siap bwk kotak pensel aku lok bwk pensel nan sebatang..tu pun sbb ade doh dlm handbag..hehehe padan muke kan. usah kan nok study..nok prepare mende lain pun malas. aku rase aku p amik ptk arituh saje nok wat syarat..hmm lmbt ler naik pangkat nih...setakat ni x mengharaplah sbb aku sedar siapalah aku..huhu emosi ler pulekk

3 comments:

jennz said...

salam~

bloghopped!

kne ngulang pTK aih..
ade tgk kwn2 kne gak..
mcm payah gle je nk pass..

zyrin said...

sabor, sabor...

... jangan rebus nota2 tu pastu minum air dia, udahhh... hehehehehe...

gina marna said...

jennz ~ salam...yup kene ngulang..maleh gilerrrr..huhu

rin ~ ehe..kalo dah rebus nota pastu minum org kate bukan terang hati tp kembung perut..ekeke