Sunday, July 22, 2007

kEmbali bersiaraN

lame jugek x memblog nih...sebenornye aku bz + malas..ahaks. nak jawab tag APP pun lom sompek ahh...sebnornye dah penah kene tag dgn Qist sblm nih..tapi x perlah kan org cakap 2 kali baru cukup syarat..hehehe. so siaran pertama berkenaan hari minggu ku yg lalu..ewahh. on friday tuh aku p merewang 3 branak ke Kuantan...sebenornye aku la sibuk duk merengek dgn papa sbb lama dah x turun Kuantan..hmm sambil2 tuh p byr instalmeng kete etek. tempat yg kami tuju mustilah berjaya megaMall..asik2 megaMall jer keje aku..ehehe sbb dgr citer dr kwn2 byk gak sales especially bab kasut & handbag..pehh itu yg buat aku teruja sgt nak pegi.
papa nak mkn KFC sebenornye tp tgk ke org beratur sikit punye panjang, kami beralih ke McD plak..alah depan dia jer, p mai p mai tang tuu. aku mmg minat McD nii, sejak dolu2 laa...tapi skrg nih aku tgk servis dia kureng skit ahh..ntahlahh mcm x berape best like dolu2. tapi tetaplah pegi melantak jugak..huhu. Achah of kos la mkn happy meal, pantang nampak mainan nii..hmm aku lak mkn meal baru ape ke name ntah ...supreme gtu. air kaler biru lagiii..huuu belu mate wehh.

pastuh sambung merewang...aku rase duk dlm kedai kasut saje dah sejam lebih..hehehe. anyway aku nih p shopping mmg x dok shopping list..main suke ati jer...bahyer betol arr. nak kate x byk...byk gak lah abih tapi yang penting barang untuk papa, achah & mama sumer ade..hehe plg byk brg mama of kos plg sikit brg papa...ahaks. kalo aku p dgn papa ajer mau gak ajak dia tgk wayang tp dengan achah skali..huhu lenkali jer ahh. bukan aper, mcm x yakin jer..hehe. sebelum balik petang tuh sempat sambar eskrem nih...nama dia tiramisu romance..sedap!

No comments: