Wednesday, April 18, 2007

Tak Tegur

...anak rusa nani baru kembang ekor
apa salah kami lalu tidak tegur...

adakah aku yg blur atau adakah dia yg ati kecik??
rasanye kejadian bermula minggu lepas bile aku serahkan surat yg Big Bos dah minitkan pada aku (big bos ade sebut nama dia skali tp not in written la), pastu aku plak mintak dia tolong setel skali...aku dah siap sebut nama big bos skali.
last2 dia pergi mengadu domba dekat makhayam Edd yg aku nak kenakan dia, tipu dia & yang sewaktu dengannya...
panas gak telinga aku dengar gtu.
aku cukup x suke org mengata aku kat blakang, tak puas ati meh depan2 laa...
perangai kalah pompuan

agaknye dia tambah geram kat aku bile ....

aku : camne? ok dop...set2 tuh (anak2 buah unit dia) leh tolong awak?
dia : x dok sape nii...sume cbuk dgn P*C... (dgn muke masam)
aku : x per la...sy kan ade, kite buat 2 org jelah lagi pun kul 1.00 ptg abis ahh
dia : hmm....sy kene gi tanya big bos dulu nii (x percaya lg big bos yg suruh dia buat)
aku : haa elok laa...pastu awk trus kabo dia, bos buat la sendiri ...(gerammmmnyer)

.........dia blah masuk bilik dia, aku pun blah masuk bilik aku laa.............

sampai arini x tegur aku, selisih pun x tegur..biase ade gak gurau2 ke bertegur sape ke.
tak faham la aku dgn jantan sekor nih...
bukan kali ni jer dia x puas ati dgn aku...
pernah dia kate aku anak emas bos aku (ex-bos dia)...akulah bakal dapat AKC tahun nih
tak mboh plak ngata aku depan2...jantan cerempetsss

2 comments:

Mr K said...

buat derk je

gina marna said...

tulahh psl..skrg wat dek jer. kang dia nak kat kite pandai2 la tegur kan..kan..*matilaaa diva