Thursday, March 1, 2007

Kursus at Singgahsana


Kepenatan...ermm semalam kul 8.00 pm lbh kurang sampai dari KL. pagi ni dah terlanjur...erkk terlanjur bangun lmbt ler. papa bukan leh hrp sgt bab bgn awal niii...tapi kalo dia sorang2 pandai lak dia bgn awal yekk..heran btol aku.

anyway, i've completed my 3 day course iteww. penat gak ler berkursus nih but seronots. Hotel itu pun leh tahan laaa..Hotel Singgahsana, PJ. dekat sgt dgn stesen LRT...ade sorang yg berulang naik LRT tuh. very the easy la & seswai la lokasinyer. walaupun dari luar otel ni nampak x keless tapi dlmnyer vast rupenye...hehe don't judge a book by it's cover la deyy. tapi aku & fren x nginap otel nih, kami berulang dr suatu tmpt yg x jauh dr situ...kat mana?? biarlah rahsia..ahaks.

sifu & calon2 pelakon lelaki terbaik oskar..ehe

pandangan dari atas...lobi trus dgn tmpt mkn



comeyy gok seposeng


nak men congkak?? silakan...


day first pakai dewan nih...esoknyer pindah bilik lain

emm...kene tag plak dahhh...aiyoo. karang sketlah pk. ok yer qist, kang sy jwb tag mu iteww. skrg tgh mensetel some things...ahad gi KL lagi beb nak PTK plokkk..adoii laaa.

2 comments:

Qisst said...

eiii,nak gi KL? Bagitau la kat mana, kita hantar trus hadiah tu ok?

gina marna said...

alahai qist...dah terlewat la. nantilah len kali gina p kl kite wat reunion...hehehe