Sunday, March 18, 2007

Entry x perlu


pagi2 lagi rs nak mencaruts...opss

mane idaknyer, pagi2 dah dpt borang kuiri/query psl TNT...aduss lmbt plak la dpt duit nih. rase-rasenye sume dah betoiii, aku dah rujuk Pek. Perbendaharaan tuh.

mane silapnye ntah...sakits tol. ni yg aku mls nak menuntut nih...sekali-sekala rs nak menuntut saloh plakkk. dahle poket kopak p beli kasut itam baru*matilaaa Kuantan x dok SALE.

sbnrnye entry ini mmg x perlu pon...saje galok sblm p assembly & meeting yg aku tau akan amik mase berkurun...hehehe. oklah nak p touch up dulus..
kasut itam CR



itu saiz kakiku...ehe




kasut baru...black jugop


6 comments:

Qisst said...

amboiii...comeinya saiz kaki!

gina marna said...

hehehe...comeii ker. biasela kaki kecik tp bdn x semestinye kecik..hehe

awk punye kasut saiz berape yek?

Lee Novotny said...

kann?? if only i have a small feet like this..oopsss heheheh

gina marna said...

lee i thot u have small feet too...coz u look very petite in da pictures lerr. opsss petitekahhh

aril... said...

biasala tuh gina kalau bab claim nih..ada je yg tak betulnya..w/pun kita dah buat betul2

gina marna said...

aril...yer lah. skrg ni mcm2 lak kene kepil bersama. letihhhhh dgn prosedur2 nih, sbb tu jrg2 je claim