Sunday, August 19, 2007

mrs no idea

hihihi...semenjak dua menjak ni aku jd mrs no idea untuk memblog. entah mengapa kurasa x menentuu..ops tibe2 mensumbangkan lagu plak. semalam balik dr kampung kami sempat singgah umah bapak angkat aku yg mmg dah lame sgt aku tak p menjenguk...sejak mak mah @ mak angkat aku meninggal akibat strok dulu. hmm lame sgt dah weiii.

oleh sebab dah kul 12 mlm bute baru sampai umah deme tuh...seme dah tdo le kecuali kak long @ kak ani. kak long ni masih single mingle lagi...aku tak tau bile dia nak kawin. adik2 pompuan bwh dia 3 org dah kawin. lom sampai seru gamoknye kan..hehe yang sampai seru rupenye pak angkat aku jugak le. rupe-rupenye dah kawin lagi bulan april lepas...hihi segak jugak jadi pengantin kali ke-2. tapi aku x sempat ucap tahniah pada bapak & mak angkat baru aku tuh sbb deme berdua dah dibuai mimpi2 indah...hehehe.

oklah mrs no idea dah x dok idea nii...nak sambung wat keje pulok.

No comments: