Tuesday, August 14, 2007

bErat

bErat 1 : pagi tadi masa menyarungkan baju kebaya yg dah 3 minggu x dipakai barulah confirm bahawa aku sekarang sudah bertambah berat. patutlah semenjak dua menjak rasa mcm susah je nak angkat bontot...hahaha berat sungguhhh.

bErat 2 : semalam terima berita kurang enak drpd sahabatku yg beristeri 2 itu..isteri muda dlm pantang dah bersalin hujung bulan lepas isteri tua pulak x nak berbaik lg dah...huhu berat x tuuu.

bErat 3 : minggu ni paling sakit kepala buat keje...lain yg dirancang lain yg jadi. orang lain pegi miting, orang ini buat keje..orang ini yg dapat masalah. inilah beratnye jadi SYMP mcm aku niii...huhu berat...berat..

bErat 4 : minggu depan ade sesi memanjat bukit dgn ptd2 pulok..x sempat nok training nih..dahle badan makin berat leni. huhu kalo semput wat malu kompeni jerkkk. kene jd ketua grup plak tuu...hehe berat arr.

bErat 5 : semua masalah dan bende-bende yg memeningkan x menyekat pun selera makan aku..hehehe ni la yg paling beratnyer.

2 comments:

goboklama said...

yg.no 5 tu kes BERAT!!! qisst cakap org,diri sendri pun sama je,heheh...

gina marna said...

hehehe..yer lah qisst..mmg kes berat sgt2..x dapek nak nolong haa