Tuesday, August 21, 2007

kUtip saMpel

hari ni after ofis hour aku akan berlepas ke daerah B untuk kutip sampel..hihi bukan sampel darah tapi sampel untuk research. bos aku awal2 lagi dah ade kat sane..maklumlah kampung sendiri gtu. so tomorrow i'll join him there...adoi lar sgtlah x bestnyer mengutip sampel niii. kene menemuramah org yg aku paling venci nih dahle i ni pemalu..hik hik. tgh2 bz dgn kadet2 ni sempat lg kitorang lari2 siapkan research..minggu ni je free pon sebab cuti sekolah. aku tak le terasa sgt sbb anak lom sekolah lagi.

next week dgn kadet2 x abis lagi tambah plak dgn seminar Merdeka..huhu x cukup kaki & tangan rasenye. bertambah dag dig dug plak aku kene jadik emcee untuk seminar iteww..auww mak x rela nyah kene kepit2 suare..hihihi. asalnye aku ni backup singer jer tp emcee import dr key el tuh x leh nak bg komitmen so akak la galang gantinya. orang kate...tak ade gading bertuah tanduk pun berguna jua..motif main gading dgn tanduk plakk.

hmm...nilah asam garam & cabaran keje mcm aku nii. sape kate keje gomen tu makan gaji bute mmg tara baca punye orang la kan..hehe. bukit kene pandai daki...laut kene pandai berenang..jgn lemas dahler..lemas ku dalam dakapanmu..opsss. insyaallah on sunday kalo sempat aku hapdet ini blog kesayangan hamba...mmuahh gtu

No comments: