Thursday, May 17, 2007

Terima Kasih Cikgu

Selamat Hari Guru buat semua guru di dunia *matilaaa mrs. world...especially guru-guru yang pernah mengajarku di Tadika KEMAS kg. Gong D***, SKD, SMSOD, SMBP & UiTM Shah Ale. jasamu tetap kukenang..

masa sekolah dulu plg aku minat mestilah subjek Pendidikan Seni...paling aku tak minat mestilah Matematik..hehe tgk angka-angka ni buat aku fening. tapi alhamdulillah fening2 pon lulus dan aku rasa ini semua kerana guru-guruku yang yg dedikasi dan mamakasi iteww *matilaaa kene kutuk dgn DBP.

apa-apa pon...Terima kasih CIKGU!

2 comments:

goboklama said...

timakacih kerana ku juga guru iteww... laaa, Gina dulu kat Uitm SA? mesti tak sempat jumpa sebab kita dah grad lama. Bila nak tunjuk hasil seni Gina?

gina marna said...

ye le ms tu itm lagi.. tp x le belajo tinggi maner mcm Qist...

hasil seni yek...emmmh kene blajo semula la, aura seni dah kurengs..hehe