Wednesday, September 9, 2009

090909

sian anak2 aku...gini jadinye...hehehe

perghh...cantekk betol date arini...


wah3....mrs atie dah jd pengedar One Drop Perfume gtu...hmm yg harunye, maring dah pecah sebotol dlm bilik aku. tuan empunye sendiri yg buat lak tuu...emmm x per tie, bisnes kdg2 rugi dulu baru mai untung maa...hehehe.


wah3....aku dapat nombo pengunjung bertuah kat belog Puan LG td. tp x tau laku ke idak...ecehh pasalnye ramai yg dapat...yesss ramai yg bertuah arini. lagi pon aku ni silent reader jer...:( . tulah aku rs date arini mmg comeii sungguh...very der sgt.


lame gak aku menyepikan diri drpd membelog niii...iyelah belog pun aku punye suke...sesuke ati je ahhh. ade juge jalan2 kat belog 'kengkawan' alam maya nih...tp segan nk menegur jer. ops segan ker malassss???? hehehe... line pun cilok opis maaa...nanti dah setel poblem, aku igt leh pakai berokbend ler. skang ni sgt hampeh sbb segale2 nyer kene block...huhuhu sian kan akak..kan sofi kannn...name sofi gok timbul cni. kui3...nak mesra2 dgn sofi dlm FB pun x leh...ahaks mesra la kununnnn.


sibuk dengan projek frontpage majalah opis nii....ermm aku rs yg aku buat paling hampeh le kali nii...huhuhu malu seposeng..yang penting x lari tema la kan...ahaks tema ala2 1 Malaysia gtu..yeahh. pasni nak godek2 idea wat artikel laks...kui3 semangat gilow wehh pose2 nih...pose ker??? ops.....shhhhhhhh


petang ni nak buke ngan mende??? aku dah skodeng resepi belog CMG...perghh sesekali ku rase teringinnn...kerabu togeh dgn kerang beb. pehhh tangkap cintan ahh...tp dok ahu la aku buat leh jd sesedap atau setidak sedap...keh3. anyway...aku nok try jugok...x kire...nok jugok..ops lupe, credit to tuan punye belog CMG...ampunnnn :)

1 comment:

Sofi said...

owh! terharunye.. namaku disebut-sebut dalam posting ini... hahahaha patotlah belohok tadi ekekekeke

payoh sunggohla nok tgk update terbaru, branok pinok llabe baru hapdet hahahahaha

slamat hari raye