Monday, April 28, 2008

citer rojak

rindunyerrr...siapakah yg dirindu ituu??? ngehehe sebenonye aku sgt rindu dgn dunia blog ini. huh..tp kepenatan & kesibukan sgtlah membataskan hamba untuk mencoret di cni. dengan keadaan pc yg sarat diserang virus lagilah kesusahan untuk aku memblog. kalo x igt ini rete gomen, mau aku campok je pc nih ke monica bay..hiks. malas le nok psg streamyx or yg sewaktu dgnnyer d umoh..bukan ape aku takut mengganggu xtvt2 lain yg lebih mencabar & utama...ngehehehe.

sejok 2 minggu lepas aku pun sibuk dgn outstesen...kejap bawok perut ke sana kejap bawok perut ke sinun...abis laaa baby aku nih besor karang jd kaki jalan..hehehe. penat woo outstesen dlm keadaan bawok perut nih. kalo kuar duk makan tdo jek besh gop ini dop, kene sedia notes laa slide laa. kije plok bercakap 6 jam sehari...kalu masyukk cepat ok gop :).

last week jugop bz dgn preparation acara beso semalam..acara apakah?? acara yg buat big bos haku susah nak tdo malam iaitu majlis bersama MB baru Ganu..huh first taim leh tgk Dato' Ahmad Said in person ptg maren. sooo arini masing2 leh release tensen sikit setelah kije siang & malam sampai weekend x coti2. luse maybe ade mitim post mortem..hmm ni aku maleh nih.

anyway aku dok dang nok snappy gambo acara maren especially gambo MB...sbbnye aku sibuk menyengih d pintu masuk dewan jek..sampai aku lupe nok ngambik gambo..ahaks. duk tunggu gop kut2 DBImayor muncul...hahaha hampehh. yang besh sbb ms hi-tea maren makanan best2...pd hal lapo punye pasal.

anyway monica bay maren mmg sgt meriah la adenye kebetulan plak ade staf wat kenduri sambut menantu kat kuarters..huh nasi minyak ayam merah beb tp air sirap dia manis membunuh gtu..ops.

last but not least TAHNIAH untuk satu-satunye adik aku Mohd Zul... kerana telah selamat menjadi tunang orang & x lama lagi jd laki orang la pulekk...pasni ni x payah pau aku lagi doh..kekeke pasni dokleh la ajok gi merempit ke Sogo lagik kan...

No comments: