Wednesday, April 2, 2008

bz nGan mcm-mcm

cute baby & honey almond

bz 1


selain penat mkn aku juger penat duk menyambut kedatangan VIP bersilih ganti...almaklumlah akak jd AJK Protokol skrg ini..ahaks mcm la aku nih berprotokol sgt. anyway besok last event management punye sesi nih...yeahuuu luse & tulat doh cuti. anyway petang ini akan kebizian lagi kerana adik2 juniorku dr Uitm akan membuat lawatan sesuke ati ke opisku ini...sebabnye salah sorang dr student tuh bapaknye keje kat sini..hehe sesedap rase jer kan.


bz 2


dah 3 minggu benornye aku other staf bz duk prepare fail dll untuk odit ISO becoz nak sambung sijil odit yg bakal menopos bulan ini...so semalam deme doh wat closing miting setelah 2 hari mengodit kami. berpeluh sakan gak nak menjawab odit nih..dahle bilik check fail odit kali ni betul2 depan bilik aku..nasib baik le aku nih pelakon wanita fofuler..pandai jelah aku cover line..ngehehehe tapi kalu deme tuh mintak fail meja aku mampus ler nak menjawab..ahaks akak x sempat nok updet ler..anyway conclusion nyer opisku masih leh pegang title ISO tuh & deme x akan tarik balik tp byk gop la kene ncr..huhuhu pasni akak sbg juruodit dalaman akan membzkan diri lagi...sengal woo jd auditor nih...


bz 3


ntah hape2 lagi yg aku bzkan aku pon x tau...hehehehe. biase la mak buyong mcm aku nih kdg2 x dok mud kdg2 mud terlebih..hihihi. anyway aku doh tukar wallpaper pc dgn gambo baby yg very cute...geramm sgt2 nok cubit. harap2 baby aku nanti pon akan sihat & cute gtu..insyaAllah. ser lagi mulut aku nih mmg x reti nok berenti ngunyah tp aku x giler asam sgt mcm kwn aku yg same2 pegnen dgn aku..nghehehe sampaikan pakcik2 sewels dkt opis ni duk tanye kite org nih berpakat ker pegnen...aku jwb senang jer "mmg ler sblm ### dgn laki tuh aku kol kwn ni dulu"...hishh 18sx betol aku nih hehehe. so kalo x ngunyah buoh aku akan mkn kepok ikan or kacang mcm kacang almond tuhs or lain2 yg namanyer kacang. ok ker tidok aku pon tatau lah..yg aku tau mkn jer...hihihihi pengsan.
bz 4
aku membzkan diri membaca berita semasa yg mcm2 adaa..huh selain rege beras siam kegemaranku doh naik lain2 berite yg very der seperti mamat belanda jahanam itew, budak genius yg jual body..hmm pemilihan ketua pemuda ameno..hiks ke situ plak. anyway akak doh lege sebab negeriku terchenta doh ade MB...very der sgt kes sampai beriben kuning kan Sofi kann..huhuhu. ops ser lagi akak very der suke bile fafau dpt ABP dj radio fofuler...sbbnyer linda ong sgt keji kann...dia rampas fahrin dr akak..ngehehe pengsan lg sekali kan..sgt perasan mama gemok ini.

No comments: