Tuesday, November 13, 2007

rEnungan hari sElasa : Pendengar yang baik

aku penah baca dalam sebuah buku berkenaan komunikasi...katanya manusia tidak lahir dengan kepandaian untuk berkomunikasi tetapi ia perlu dipelajari. huhu cam n3 ilmiah jer di petang hari yg sejuk ini..sebenornye jiwa aku tgh kacau nih...mcm2 hal yg timbul psl keje pastu dgn anak buah baru ni lagi..hmm semenyer buat aku fening. dah le kene keje 7 hari..lalalalalalala.



tadi ade kes yg nak buat aku marah tapi aku buat2 kool..siap gelak2 lg dgn mamat tu walhal aku wase nak cekik2 jer dia..tau la ngko tu br putus cinta jgn sampai keje pom tunggang terbalik..eeee geram aku. jadual dah ade tapi buleh lupe dah tu x prepare langsung padahal aku dah bagi tau bulan lepas lagikk...eeee ni aku wase nok bertukar jd resaksa nih. sib baik la anok2 murid tua pesen ok2 laker tp time penilaian esok tgk ler camne. esok luse aku tak tau la ape nak jadi lagi nii..huhuhu. ape kene mengene kes aku ngan n3 niii?? ntah le aku pom konpius dah. bos suh outstesen nextweek..hmm mlsnyerrrrrr...tolongggggggggggg.