Tuesday, November 6, 2007

Desktop Publishing Course

Perisian2 yang diajar dlm kelas ini adalah Adobe Indesign, Photoshop & Illustrator...kemarin sehari belajo Indesign..tapi aku rugi sket sbb kelas malam x leh dtg. must entertain laki & anak kat umah kan..hehe. anyway kursus ni akan abis pada hari rabu nii...sooo bz2 sblm ber Deepavali la kaedahnyer. me & the gang especially yg jadi editor/ajk majalah jabatan ni mmg very der seswai la masuk kursus nii...sebut pasal majalah jabatan, edisi Jan -Jun pun x kuor lagi nii..dalam proses gtu..hehe dah nak ujung tahun pun weyy..wat malu kompeni jer. aku pun nak mintak ampun & maaf pada jejaka yg tgh 'mengidam' di putrajaya tuu...x sempat lagi nak kirim ko punye keropok..walau mcm2 maner pun aku akan tunaikan janji aku yek. sabor..


cikgu yg encem, lemah lembut & ramah tamah githu

si Dib budak praktikal IT..ade bakat jd reporter mjlh gosip..hihi

my page...berita hangat bollywood

final touch..sesudah 10 kali percubaan


...emm lupe nak snap gambo mug yg aku buat dgn susah payah itu..hehe x mboh wi susoh guaner, blang2 belajo blang2 chatting dgn jejaka di atas sofa itam..huhu sape tatau :)

2 comments:

NJ@Goboklama said...

bestnyer!! qisst pun kalu ada masa nok gak belajor mende2 ginih :)

gina marna said...

yer lah qisst seronok belajo nii...tp curi2 masa gak la..tgh bz juge. yg best sebab belajo di opis sendiri..