Tuesday, June 5, 2007

Ape nak jadi

ada masa aku rase kesian kat sahabat aku nih...ada masa geram pun yer. iyelah kan sape suh kau kawin 2, skrg nih mcm2 hal mcm2 masalah problem ader. kalo x ngadu kat aku x per gop...ini sikit2 mengadu, sikit2 nak bercerita...*matilaaa kaunselor x bertauliah.



yang penting aku x sebelah mane2 pihak...just dengar jelah ape dia nak cakap...angguk2, geleng2 jerr. tak pedulik kan sian plak..sahabatlah katakannn. bukan sehari dua kenal dia, dah bertahun. tambah aku x fahamnyer dalam duk perang2 tuh...no. 1 & no. 2 same2 'berisi'.. sape leh explain tuh..huhu

5 comments:

goboklama said...

ni kes bermadu ke? sama2 berisi? wow! tak semenggahnya laki tu? Tapi,baguslah G jadi pendengar yg.setia,kekadang kehadiran kita di sisi yg.memerlukan lebih penting drp.ungkapan kata2 yg.tak bermakna,betul tak? Nnti tak pepasal trbagi nasihat2 yg.lebih menjerumus ke arah kehancuran,tak ke naya?

G,sabor je lah ye kena kerje tak berenti ni,tarik napas dlm2 sket,senyum sket ;)

gina marna said...

itulah psl...G blh jadi pendengar setia jer. tapi dia ni dgn G ok jer x ler jd x semenggah or menggatal plak..hehe.

tak larat nak tarik napas hembus napas dah nii...huhu

nadzeem said...

ok wat jadi pendengar, kuang leh amik as pengajaran, mane la tau nenanti kalo awk tuh plak yg kawen kan..(bile la erk??)huhuhu

ader gak tips penting boley membantu. waaCha!
matila menyibuk kan**

gina marna said...

hai nadzeem...tulah psl pendengar setia sungguh. ahaks kalau di madu nak wat camno kan..huhu

-kEn- said...

hebat ni 2 mengandung sekali gus

nak kenal boleh ops