Thursday, July 3, 2008

ntah ape2 ntah

busan bc suratkabor...
citer ntah ape2 ntah...
dunia nak kiamat dah kot

mai opis busan gak...
peel ntah ape2 ntah...
ade keje tp cam malehhh jee...
hehehe akhirnye TER...
diulangi ter buat kompilasi resepi


ntah ler tp semenjak 2 menjak ni mmg gemor benor ngumpul resepi & bloghopping ke blog2 berunsur makanan or masakan...ermmmm pembawakan budak kot ehh...hihihi yg pasti mmg kegemaran memakan bertambah tapi same gak kegemaran memasak..cewahhh. really, ini citer betol punye. so arini aku dah buat muke dpn or kulit utk kompilasi resepi2 iteww yg aku ciloks dr blog2 'jurumasak' ternama semalaya...ermmm nama2 mrk tdk dpt disiarkan d cni atas sbb2 keselamatan..wuahahaha keselamatan aku ler tuuu :). hopefully baby pun akan ikut perangai mama leni, suke masak, suke berkemas...hihi jgn ikut perangai mama yg suke baran dohhhh.



pehtu godek2 yahoo terjumpe gambo x-bf aku (tolonglahhh) brad pitt ngan bini comel nyer angelina...huhu cun siotttt...sexy giler walau tgh memboyotkan twins...cessss i'm soooo jeles. napelah...napelahh aku x sesexy itu??? ngehehehe gile ko x kuase mak aihhh..kalo aku pakai gni mmg betol dunia nak kiamat la wehhh...huhuhu




pic from yahoo

2 comments:

NJ@Goboklama said...

laaa,bole apa pakai cenggitu,kat dlm bilik? ahaksss!!!

gina marna said...

Qisst...ngehehe dlm biliks usah kabo laa...lebih dr itew lagiks leh pakai..muahahaha