Thursday, May 15, 2008

oraNg barU

ade orang baru kat opis aku
orang baru dr skim paling hebat...wuhuuu
bis bos mmg suke orang baru
exceli ade 2 orang baru
dua-dua perempuan macam aku
aku tak setanding orang baru
sebab skim aku bukan skim hebat mcm orang baru
anyway SELAMAT DATANG untuk 2 orang baru
jangan kerja untuk AKU tapi kerjalah bersama-sama AKU...huhuhu
bukan aku jeles kat orang baru tuu
aku lagi suke sebab kuranglah bebanan aku dgn adanya orang baru
lagipun (ulangan) aku bukan dr skim hebat mcm orang baru
aku cume pegawai cabuk ajer you
....^ - ^

2 comments:

goboklama said...

alaaaa,jgn merendah diri Gina. Nnti tenaga positif u dicuri oleh org2 hebat itewww.. Setiap org ada kelebihan memasing kan? Set ur target, do better than others okayyy!!! ;)

gina marna said...

thanks Qisst....hmm bukan apenyer kekadang rs mcm x adil, kite dipandang krn pangkat & darjat bkn kebolehan (adeke?? hehe) & keje kite...huhuhu.

anyway aiman x kisahhh gina pun x kisahhh...:)