Wednesday, February 27, 2008

akU lErni

hye my blog hawau u..hihi. semenjak dua menjak ni mmg aku teruk kene virus M iaitu malas tahap cipan..erkk cipan lagi rajin drpd aku kot. nak berblogging pun seperti tiada nafsu kaedahnyer. akan tetapi hari ini aku wase nafsu aku sudah mari..hihi matilaa serakah..ops. ntahlah dgn tekak yg asik meloya nih mmg kureng nafsu nak buat ape. dgn tidak malunyer aku mengumumkan bahawa sudeh 3 minggu aku x lipat baju apatah lagi menyapu lantai yg mmg bukan keje haku sejak dolu....huhu matilaa sape2 dpt bini mcm haku ni kan *not u papa, u very lucky what...hahaha.

aku rase tahap sickness aku kali ni lebih teruk drpd ms pegnenkan Achah. maybe different sex?? *anak laa :)...pagi2 mmg time paling aku benci lerr becoz stat gosok gigi je mesti aku munteh..munteh..& munteh..huh berape byk munteh daaa. yang x bestnyer aku dah x leh minum lg teh O kegemaran d waktu pagi or petang or malam becoz aku akan naik hangin...huhu bukan menjadi bekeng tp aku akan mengeluarkan angin yg x perlu ats & bwh setiap waktu jadinyer. so lerni aku mendekatkan tekak dgn milo O plak ahh..susu lom stat lagik..hehehe.

masa miting pagi td aku wase terloya & hampir nak termunteh plak disebabkan perbuatan mencopet sandwich tuna big bOs...huhu padan la muke haku, x cukup dgn nasik goreng sepinggan lagi nak kebas makanan bos...tp haku rase salah big Bos gak. apasal dia x mkn nasik mcm org lain..apasal dia mkn roti...haaa kan dah nyusahkan aku *matilaaa x reti salah sendiri.



aduss wase x dok mood plak ahh...hmm nak kene p ngaco orang rase nii br jd sihat...kekeke. pasal ape ade pokok nangka dalam entri ini??? pasalnyer aku dah takut nak mkn nangka sejak aku pegnen nih...aku ade very bad experience dgn nangka ms first trimester pegnenkan Achah dolu..huhu sebab mkn nangko la aku kene amik MC 2 hr...heeee sakit bdn sampai demam wooo nak bangun pun dok roks. aku akan cube elak dr menjamah or memakan or menelan buah nangka iteww kecuali dah teringin sgt nok wat camno kan..aku tak mau jadik mcm citer Dang Anum...*hiks ke situ plakk

No comments: