Sunday, December 9, 2007

9 disEmbER

sebenarnye aku tak penah sambut besday dgn beria benor...hmmm kalo di igt2 kembali x penah sambut dgn formal pon besday aku niii. papa pun tak igt besday aku arini..sebabnye dia x der wish pon...huhu x kisahlah la kan org laki mmg gtu...they delete their memory every 10 seconds..itu kate cikgu aku laa kalu dia tipu aku pom tipu same..hihihi. yang bestnye...pagi2 mase brekfes, ex-bos aku dah wish besday pastu ajak plak lunchie western...hehe rezki jgn ditolak..musuh jgn dicari kan. soooo kul 1.00 pm kite org dgn 2 bijik kete, bertujuh org trus la nak menyerbu ke restoren western di bando Chukai nuu...tp tutup le pulekk..ampeh kan.

anyway kalo dah rezki tu ade mmg bules mkn ler..ahaks. ex-bos aku trus bg cadangan, ape kate pegi ke Legend?? fuyoo...berehhh. maka berduyunlah plak ker Legend Cherating...beshhhh. dah seronok nak makan tuh lupe lok amik gambo main course...hihi ape lagi kalo bukan lamb chop...aku mmg minat mkn kambing nih..eh mkn daging kambing ler. lagi pun ini last time ex-bos aku nak banjer pon...nextweek dia dah pindah Putrajaya, x leh tangguh2 lagi dah...last week kite org sempat p tgk banglo dia kat Salak Tinggi...perghh meleleh air liur aku... thanks puan...nanti leh tumpang lepak kat salak tinggi plak..hihihi.



a slice of cheesecake with a candle..hihi kire aci la yek

my cappucino

makcik yg baju ijau tu yg banjer..hihi ex-bos aku tuu

besday present beli sendiri..err tempah actually..hand made ni woo
............................................................................................
actually ade citer menarik sebelum besday aku nii...tapi siaran tertunda hari esok plak..chihihi..tunggu...(betul gak cakap Ahmad..aku ni taip ape yg terpikir, ape yg terpikir itu yg aku taip..hehehe)

No comments: